Bine aţi venit la paginile asistenţei Sony privind reparaţiile. Vă vom ghida prin paşii necesari pentru a face parcursul operaţiunii dvs. de reparaţii unul cât mai plăcut şi convenabil.
Aţi vizitat instrumentul nostru de depanare rapidă (doar pentru televizoare, căşti şi telefoane mobile)? Dacă aţi omis să faceţi acest lucru, confirmaţi dacă este într-adevăr necesar să faceţi o reparaţie: de multe ori, reparaţiile pot fi evitate!
De îndată ce sunteţi siguri că o reparaţie este necesară, va trebui să aveţi la îndemână câteva informaţii.
Să parcurgem lista de verificare a informaţiilor referitoare la reparaţii:
Unde pot găsi numele modelului sau numărul serial?
Furnizându-ne numele modelului, numărul serial şi numărul IMEI (doar pentru telefoanele mobile), ne permiteţi să identificăm cu exactitate produsul dvs. şi să obţinem informaţii suplimentare care să vă ajute pe parcursul operaţiunii dvs. de reparaţii.
Factura dvs. îl ajută pe distribuitor să verifice dacă produsul dvs. este încă acoperit de garanţie. În acelaşi timp, leagă produsul dvs. cu baza de date aferentă acestuia. Aţi pierdut factura? Nu vă faceţi griji, deoarece, dacă produsul dvs. este încă în perioada de garanţie, distribuitorul dvs. ar trebui să aibă o copie digitală a facturii.
Verificaţi dacă produsul dvs. este în perioada de garanţie (consultaţi factura) sau ţineţi la îndemână detaliile privind garanţia extinsă. Dacă nu sunteţi siguri în legătură cu perioada de garanţie acordată în ţara dvs., consultaţi prezentarea noastră generală.
Nume, adresă, adresă de e-mail şi număr de telefon.
Pregătirea este cheia succesului. O descriere clară a problemei va ajuta echipa de reparaţii pe parcursul operaţiunii de reparaţii.
Puteţi descărca şi imprima şablonul nostru pentru a vă ajuta să sintetizaţi informaţiile necesare.
Descărcaţi şablonul
Acum, că aveţi dosarul complet, este timpul să găsiţi un centru de service autorizat (ASC - Authorized Service Centre). Utilizaţi instrumentul de localizare ASC pentru a găsi locaţiile ASC corespunzătoare din apropiere.
Echipa de la centrul dvs. ASC vă va ghida în restul călătoriei. Asiguraţi-vă că furnizaţi echipei centrului ASC toate informaţiile pe care le-aţi colectat.
Faceţi clic pentru a găsi centrul dvs. de service autorizat