Bine aţi venit la paginile asistenţei Sony privind reparaţiile. Vă vom ghida prin paşii necesari pentru a face parcursul operaţiunii dvs. de reparaţii unul cât mai plăcut şi convenabil.


Pasul 1: Verificaţi dacă aveţi nevoie de o reparaţie

Aţi vizitat instrumentul nostru de depanare rapidă (doar pentru televizoare, căşti şi telefoane mobile)? Dacă aţi omis să faceţi acest lucru, confirmaţi dacă este într-adevăr necesar să faceţi o reparaţie: de multe ori, reparaţiile pot fi evitate!


Pasul 2: De ce lucruri am nevoie şi de ce am nevoie de acestea?

De îndată ce sunteţi siguri că o reparaţie este necesară, va trebui să aveţi la îndemână câteva informaţii.

Să parcurgem lista de verificare a informaţiilor referitoare la reparaţii:

Numele produsului/modelului meu
Numărul meu serial
  Numărul IMEI (doar pentru telefoanele mobile)

Unde pot găsi numele modelului sau numărul serial?

Furnizându-ne numele modelului, numărul serial şi numărul IMEI (doar pentru telefoanele mobile), ne permiteţi să identificăm cu exactitate produsul dvs. şi să obţinem informaţii suplimentare care să vă ajute pe parcursul operaţiunii dvs. de reparaţii.

Factura mea

Factura dvs. îl ajută pe distribuitor să verifice dacă produsul dvs. este încă acoperit de garanţie. În acelaşi timp, leagă produsul dvs. cu baza de date aferentă acestuia. Aţi pierdut factura? Nu vă faceţi griji, deoarece, dacă produsul dvs. este încă în perioada de garanţie, distribuitorul dvs. ar trebui să aibă o copie digitală a facturii.

Informaţii despre garanţie

Verificaţi dacă produsul dvs. este în perioada de garanţie (consultaţi factura) sau ţineţi la îndemână detaliile privind garanţia extinsă. Dacă nu sunteţi siguri în legătură cu perioada de garanţie acordată în ţara dvs., consultaţi prezentarea noastră generală.

Detaliile mele personale

Nume, adresă, adresă de e-mail şi număr de telefon.

Pasul 3: Descrierea problemei dvs.

Pregătirea este cheia succesului. O descriere clară a problemei va ajuta echipa de reparaţii pe parcursul operaţiunii de reparaţii.
Puteţi descărca şi imprima şablonul nostru pentru a vă ajuta să sintetizaţi informaţiile necesare.

Descărcaţi şablonul

Pasul 4: Localizarea şi contactarea centrului dvs. de service autorizat Sony

Acum, că aveţi dosarul complet, este timpul să găsiţi un centru de service autorizat (ASC - Authorized Service Centre). Utilizaţi instrumentul de localizare ASC pentru a găsi locaţiile ASC corespunzătoare din apropiere.
Echipa de la centrul dvs. ASC vă va ghida în restul călătoriei. Asiguraţi-vă că furnizaţi echipei centrului ASC toate informaţiile pe care le-aţi colectat.


repair centre locator

Faceţi clic pentru a găsi centrul dvs. de service autorizat


Sfaturi şi trucuri suplimentare

  • Creaţi o copie de rezervă a datelor dvs.:
    Atunci când produsul este supus procesului de reparaţii, acesta va fi restaurat la setările originale din fabrică. Aceasta înseamnă că toate datele stocate pe dispozitiv, precum muzica sau imaginile, vor fi şterse. Sony nu răspunde pentru nicio pierdere de fişiere personale ce are loc în timpul reparaţiilor, aşa că vă recomandăm cu tărie să creaţi copii de rezervă ale fişierelor înainte de a ne trimite produsul (produsele) dvs. Puteţi face acest lucru transferând fişierele pe computer, pe cardul de memorie sau pe dispozitivul extern de stocare USB.
  • Telefon mobil: Consultaţi ghidul de utilizare a dispozitivului dvs. pentru mai multe informaţii despre cum puteţi face copii de rezervă pentru datele dvs.
  • Nu includeţi elemente inutile
    Trimiteţi accesoriile odată cu echipamentul numai în cazul în care acestea sunt relevante pentru reparaţii (de ex., un încărcător de baterii care nu funcţionează conform destinaţiei). Asiguraţi-vă că aţi eliminat următoarele produse, deoarece acestea ar putea fi aruncate, pierdute sau deteriorate în timpul reparaţiilor:
    • CD-uri
    • DVD-uri
    • discuri Blu-ray
    • orice carduri de memorie


    Dacă, împreună cu unitatea principală, sunt incluse şi accesorii pentru reparaţii, este important să specificaţi ce accesorii au fost incluse. Acest lucru este important pentru evitarea eventualelor dispute în viitor. De exemplu, dacă un accesoriu ataşat nu este returnat după finalizarea operaţiunii de reparaţii.

    Sony nu răspunde pentru dispozitivele de stocare sau suporturile optice deteriorate sau pierdute.