webexception The remote server returned an error: (502) Bad Gateway. http://www.sony.co.uk/shared/header?includeFontType=True&locale=ro_RO&includeCss=true&includeJs=true

Reparaţii şi Garanţie

Garanţie

Garanţia dumneavoastră Sony: ce trebuie să ştiţi

Produsul dumneavoastră Sony necesită reparaţie? Aflaţi dacă aceasta este acoperită de garanţie...

Garanţiile generale Sony:

Acestea acoperă o perioadă de 2 ani pentru televizoare, echipamente video, Hi-Fi, camere video, sisteme stereo auto şi alte produse audio-video.

Divertisment în maşină şi pe mare: modelele XS-***ES de gamă înaltă beneficiază de o garanţie standard de 3 ani

Dacă produsul dumneavoastră necesită reparaţie, trebuie să prezentaţi documentele de cumpărare în original. Dacă nu deţineţi aceste documente, va trebui să achitaţi plata reparaţiilor.

Unele produse, precum lămpi, proiectoare şi acumulatoare au o garanţie limitată. Pentru a afla mai multe, consultaţi condiţiile de garanţie generală Sony

Ce nu acoperă garanţia?

Garanţia nu acoperă defecţiunile cauzate de:

  • umiditate
  • scăparea produsului
  • descărcări electrice
  • utilizarea necorespunzătoare a produsului

Pentru mai multe informaţii, citiţi condiţiile de garanţie generală Sony

Defecţiuni cauzate într-unul din modurile descrise mai sus? Nu vă îngrijoraţi, puteţi beneficia în continuare de reparaţia produsului Sony - va trebui doar să achitaţi o taxă. Citiţi mai multe despre preţurile pentru reparaţii şi despre opţiunile dumneavoastră