Opţiunea 1: E-mail de înregistrare a produsului MySony (numai pentru camere):
Pentru anumite camere, puteţi primi un an în plus de garanţie la înregistrare (se aplică termenii şi condiţiile). Găsiţi mai multe informaţii despre acest subiect aici.
Exemplu:
Dacă nu găsiţi codul de activare sau dacă nu aţi primit niciodată e-mailul cu acesta, vă rugăm să verificaţi folderul de mesaje nedorite. Dacă nu aţi primit niciodată e-mailul de înregistrare, vă rugăm să ne contactaţi.
Opţiunea 2: Aţi achiziţionat un card de garanţie extinsă.
Pe partea din spate a cardului de garanţie extins.
Exemplu:
Notă: următoarele modele nu sunt eligibile pentru planurile de servicii extinse Sony:
Dacă aveţi dificultăţi în activarea codului, vă rugăm să ne contactaţi.
Dacă aveţi o garanţie extinsă pentru 5 ani (disponibilă doar în Regatul Unit) care este înregistrată în prealabil între dealerul dvs. şi Sony, este posibil să fie nevoie în continuare să activăm noul dvs. televizor în sistemul nostru. Contactaţi-ne pentru a personaliza contractul şi pentru a ne furniza data exactă a achiziţiei.
Această pagină este dedicată numai următoarelor dispozitive Sony: BRAVIA, camere video, aparate Cyber-shot, camere foto cu obiective interschimbabile, obiective şi soluţii pentru produse audio pentru domiciliu şi personale.
Pentru dispozitivele Xperia şi Playstation, consultaţi site-urile noastre web dedicate pentru a obţine mai multe informaţii.
Vă rugăm să vizitaţi secţiunea noastră de reparaţii dedicată.