Acasă

Activare a garanţiei extinse

       Această garanţie extinsă este aplicabilă numai pentru produsele achiziţionate dintr-unul din următoarele teritorii: Albania, Austria, Belgia, Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Cipru, Croaţia, Danemarca, Elveţia, Estonia,Finlanda, Franţa, Germania, Grecia, Islanda, Israel, Italia, Kosovo, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Macedonia, Marea Britanie, Muntenegru, Norvegia, Polonia, Portugalia, Republica Cehă, Republica Irlanda, România, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Turcia, Ţările de Jos şi Ungaria


Activaţi serviciul premium

Vă mulţumim pentru achiziţionarea unui contract de servicii premium de la Sony. Mai sunt doar câţiva paşi pentru a-l activa şi vă veţi putea bucura de toate beneficiile acestuia.Pentru a continua, tastaţi codul de activare. Acest cod poate fi găsit pe spatele cardului pe care l-aţi achiziţionat, după ce răzuiţi zona gri.

 -    
Indicaţi faptul că aţi citit textul de mai sus şi că sunteţi de acord cu termenii şi condiţiile.


Întrebări şi răspunsuri


Opţiunea 1: E-mail de înregistrare a produsului MySony (numai pentru camere):

Pentru anumite camere, puteţi primi un an în plus de garanţie la înregistrare (se aplică termenii şi condiţiile). Găsiţi mai multe informaţii despre acest subiect aici.

Exemplu:
E-mail de înregistrare a produsului pentru garanţie extinsă

Dacă nu găsiţi codul de activare sau dacă nu aţi primit niciodată e-mailul cu acesta, vă rugăm să verificaţi folderul de mesaje nedorite. Dacă nu aţi primit niciodată e-mailul de înregistrare, vă rugăm să ne contactaţi.


Opţiunea 2: Aţi achiziţionat un card de garanţie extinsă.

Pe partea din spate a cardului de garanţie extins.

Exemplu:
Exemplu de cod de card de garanţie extinsă

Notă: următoarele modele nu sunt eligibile pentru planurile de servicii extinse Sony:

  • Televizoare: KD-77A1, KD-85ZG9, KD-98ZG9, KD-100ZD9
  • Camere foto, camere video şi obiective: ILME-FX3, ILME-FX6V, SELC1635G, SEL400F28GM, SEL600F40GM, SAL300F28G2 şi SAL500F40G
Pentru planurile de servicii extinse alternative aplicabile pentru aceste modele specifice, vă rugăm să vă consultaţi distribuitorul.


Dacă aveţi dificultăţi în activarea codului, vă rugăm să ne contactaţi.


Dacă aveţi o garanţie extinsă pentru 5 ani (disponibilă doar în Regatul Unit) care este înregistrată în prealabil între dealerul dvs. şi Sony, este posibil să fie nevoie în continuare să activăm noul dvs. televizor în sistemul nostru. Contactaţi-ne pentru a personaliza contractul şi pentru a ne furniza data exactă a achiziţiei.

  • Dacă doriţi să achiziţionaţi un plan de servicii extins, contactaţi dealerul sau magazinul de unde aţi cumpărat produsul Sony.
  • Pentru anumite camere, puteţi primi un an în plus de garanţie la înregistrare (se aplică termenii şi condiţiile). Găsiţi mai multe informaţii despre acest subiect aici.


Această pagină este dedicată numai următoarelor dispozitive Sony: BRAVIA, camere video, aparate Cyber-shot, camere foto cu obiective interschimbabile, obiective şi soluţii pentru produse audio pentru domiciliu şi personale.

Pentru dispozitivele Xperia şi Playstation, consultaţi site-urile noastre web dedicate pentru a obţine mai multe informaţii.


Vă rugăm să vizitaţi secţiunea noastră de reparaţii dedicată.