Acasă
Program de înlocuire a cardului SD

În cazul în care consideraţi că aveţi un card SD afectat:

  1. Introduceţi-vă detaliile
  2. Încărcaţi 2 imagini clare ale produsului dvs. (faţă şi spate)
  3. Agentul nostru calificat pentru asistenţă clienţi va valida imaginea pe care ne-o trimiteţi şi va confirma dacă aveţi un card SD afectat sau nu. Dacă produsul dvs. nu este afectat, vă vom informa şi de acest fapt.
  4. În cazul în care se confirmă că aveţi un card afectat, veţi primi un e-mail cu instrucţiuni cu etichetele de retur pentru trimiterea produsului defect către noi.
  5. După ce primim şi validăm cardul dvs. SD, veţi primi unul de schimb.

Vă rugăm să completaţi detaliile dvs. folosind formularul de mai jos:

Articolele notate cu * sunt obligatorii

Detaliile dvs. de contact



Confirm că transmit această cerere de schimb doar pentru UN card SD şi voi depune cereri suplimentare separate pentru alte carduri SD potenţial afectate deţinute de mine. *