Garanție Informații
IMPORTANT: Înainte ca Produsul să fie supus oricărei intervenţii de depanare şi în cazul în care Sony ar trebui să şteargă date, trebuie să vă asiguraţi că faceţi o copie de rezervă a tuturor datelor stocate şi aplicaţiilor software pe care le-aţi instalat . Compania Sony nu va fi responsabilă pentru nicio deteriorare sau pierdere a vreunui program, a datelor sau a altor informaţii stocate pe orice suport sau orice parte a oricărui serviciu al Produsului.
Stimate client,
Vă mulţumim pentru achiziţionarea produsului Sony. Sperăm că vă veţi bucura în urma utilizării acestuia.
În cazul puţin probabil în care produsul dumneavoastră va necesita intervenţii de depanare în garanţie, contactaţi Sony Tablet Support (Asistenţă Tabletă) sau distribuitorul sau un membru al reţelei noastre de service autorizat (ASN) din Spaţiul Economic European (SEE) sau din alte ţări desemnate prin această Garanţie sau broşurile însoţitoare. Pentru a evita întâmpinarea vreunui inconvenient nenecesar, vă recomandăm să citiţi cu atenţie documentaţia înainte de a apela la serviciile de depanare acoperite de garanţie.
Garanţia dumneavoastră
Această Garanţie se aplică produsului dumneavoastră Sony dacă se menţionează în broşurile ce însoţesc produsul, cu condiţia ca acesta să fi fost achiziţionat în Zona de garanţie. Prin această Garanţie, Sony garantează că produsul nu prezintă defecte din punct de vedere al materialelor şi al manoperei la data achiziţionării iniţiale, pentru o perioadă de cel puţin DOI ANI de la acea dată.
Compania Sony care oferă şi care va onora această Garanţie este desemnată în această Garanţie sau în broşurile însoţitoare sub ţara în care solicitaţi servicii de depanare acoperite de garanţie.
Dacă se stabileşte că produsul este defect în perioada de garanţie (la data achiziţionării iniţiale) datorită materialelor sau manoperei necorespunzătoare, Sony sau un membru ASN din Zona garanţiei, fără niciun cost pentru muncă sau piese, va repara sau (la alegerea Sony)înlocui produsul sau piesele defecte sub restricţia termenilor şi limitărilor de mai jos. Sony şi membrii ASN pot înlocui produsele sau piesele defecte cu produse sau piese noi sau renovate. Toate produsele şi piesele înlocuite devin proprietatea Sony.
Termeni
- Serviciile de garanţie vor fi furnizate doar dacă factura originală sau chitanţa de vânzare(indicând data achiziţionării, numele modelului şi numele distribuitorului) este prezentată cu produsul defect în perioada de garanţie. Sony şi membrii ASN pot refuza furnizarea de servicii de garanţie gratuite dacă aceste documente nu sunt prezentate sau dacă sunt incomplete sau ilizibile.
Garanţia nu se va aplica dacă numele modelului sau numărul de serie de pe produs a fost modificat, şters, îndepărtat sau a devenit ilizibil. -
Pentru a evita deteriorarea sau pierderea/ştergerea suporturilor sau accesoriilor amovibile de stocare a datelor, trebuie să le îndepărtaţi înainte de a preda produsul pentru servicii în garanţie.
- Această Garanţie nu acoperă costurile de transport şi nici riscurile asociate cu transportul produsului la şi de la Sony sau un membru ASN.
- Această garanţie nu acoperă:
- întreţinerea periodică şi reparaţiile sau înlocuirea pieselor pe motiv de uzură
- consumabilele (componente de la care se aşteaptă să necesite înlocuirea periodică pe durata de viaţă a produsului, precum acumulatorii). Reţineţi că prin această garanţie, Sony garantează că acumulatorul inclus în produsul Sony la data achiziţionării iniţiale nu prezintă defecte din punct de vedere al materialelor şi al manoperei pentru o perioadă de 6 luni de la acea dată
- deteriorarea sau defectele cauzate de utilizarea, exploatarea sau tratarea produsului în neconcordanţă cu utilizarea personală sau casnică normală
- deteriorarea sau modificările produsului ca rezultat al utilizării incorecte, inclusiv:
- tratament care duce la deteriorări sau modificări fizice, de aspect sau de suprafaţă ale produsului sau deteriorarea ecranelor cu cristale lichide
- nereuşita de a instala sau de a utiliza produsul în scopul destinat sau în conformitate cu instrucţiunile Sony cu privire la instalare sau utilizare
- nerespectarea instrucţiunilor din Regulile de Siguranţă Sony
- nereuşita de a întreţine produsul în conformitate cu instrucţiunile Sony cu privire la întreţinerea corespunzătoare
- instalarea sau utilizarea produsului într-o manieră ce nu respectă legile sau standardele tehnice sau de siguranţă din ţara în care este instalat sau utilizat
- infectarea cu viruşi sau utilizarea produsului cu aplicaţii software care nu sunt furnizate împreună cu produsul sau cu aplicaţii software instalate incorect
- starea sau defectele sistemelor cu care este utilizat sau pe care le include produsul, cu excepţia altor produse Sony destinate spre a fi utilizate cu produsul
- utilizarea produsului cu accesorii, echipament periferic şi alte produse de alt tip, stare şi standard decât cele prescrise de Sony
- repararea sau tentativa de reparare de către persoane care nu sunt membre Sony sau ASN
- reglajele sau adaptările făcute fără consimţământul prealabil, în scris, al Sony, inclusiv:- supunerea produsului la upgrade peste specificaţiile sau caracteristicile descrise în manualul de instrucţiuni sau
- modificări aduse produsului pentru a-l face să respecte standardele tehnice sau de siguranţă naţionale sau locale în alte ţări decât cele pentru care produsul a fost proiectat şi fabricat în mod specific
- neglijenţa
- accidente, incendiu, lichide, substanţe chimice, alte substanţe, inundaţie, vibraţii, căldură excesivă, ventilare inadecvată, creşteri bruşte de tensiune, alimentare sau tensiune de intrare în exces sau incorectă, radiaţii, descărcări electrostatice, inclusiv fulgere, alte forţe şi impacturi externe.
- Această garanţie acoperă doar componentele hardware ale produsului. Nu acoperă aplicaţiile software (indiferent dacă sunt ale Sony sau nu) pentru care este oferit sau se intenţionează să se aplice un acord de licenţă cu utilizatorul final sau declaraţii sau excluderi separate de garanţie/garantare.
- Dorim să vă informăm că veţi suporta taxa de diagnosticare a produsului dacă:
a) în urma diagnosticării produsului efectuate de Sony sau de un centru de depanareSony se dovedeşte că nu veţi fi îndreptăţit să beneficiaţi de o reparaţie în baza acestei garanţii (din orice motiv) pentru a remedia defecţiunea;
b) sau dacă produsul dumneavoastră funcţionează corespunzător şi nu poate fi diagnosticată nicio defecţiune hardware.. - Politica privind pixelii defecţi:
Numărul permis de pixeli defecţi în cazul ecranelor plate care respectă cerinţele ISO 13406-2 reprezintă mai puţin de 0,0005% din total. Site-ul Sony Tablet Support (Asistenţă Tabletă ) include un subiect „Politica privind pixelii defecţi” ce vă permite să verificaţi Politica pixelilor defecţi aplicabilă computerului dumneavoastră Tabletă.
Excluderi şi limitări
Cu excepţia celor menţionate mai sus, Sony nu oferă nicio garanţie (expresă, implicită, statutară sau de altă natură) cu privire la calitatea produsului a aplicaţiilor software însoţitoare sau constituente, la performanţă, acurateţe, fiabilitate, potrivire cu un anumit scop sau de altă natură. Dacă această excludere nu este permisă sau nu este permisă în totalitate de legislaţia în vigoare, Sony exclude sau limitează garanţiile sale doar în măsura maximă permisă de legislaţia în vigoare. Orice garanţie ce nu poate fi exclusă în întregime va fi limitată (în măsura permisă de lege) la durata acestei Garanţii.
Singura obligaţie a Sony în baza acestei Garanţii este să repare sau să înlocuiască produsele ce se supun termenilor şi condiţiilor acestei Garanţii. Compania Sony nu este răspunzătoare pentru nicio pierdere sau daună legată de produse, servicii, această Garanţie sau în alt mod, inclusiv - pierderi economice sau intangibile - preţul plătit pentru produs - pierderea de profituri, câştiguri, date, divertisment sau utilizarea produsului sau a oricăror produse asociate - daune sau pierderi indirecte, incidentale sau secundare.
Aceasta se aplică indiferent dacă pierderea sau dauna are legătură cu:
- nefuncţionarea sau funcţionarea incorectă a produsului sau a produselor asociate din cauza defectelor sau indisponibilităţii în timp ce se află la Sony sau la un membru ASN, fapt care a cauzat timpi morţi, pierderea timpului utilizatorului sau întreruperea activităţii
- inexactitatea rezultatelor generate de produs sau de produsele asociate
- deteriorarea sau pierderea de programe software sau suporturi amovibile de stocare a datelor sau
- infectarea cu viruşi şi alte cauze.
Aceasta se aplică pierderii şi daunelor în baza oricărei teorii legale, inclusiv neglijenţă şi alte prejudicii, încălcarea prevederilor contractului, garanţie expresă sau implicită şi răspundere strictă (chiar în cazurile în care Sony sau un membru ASN a fost informat de posibilitatea unor astfel de daune).
În cazurile în care legislaţia în vigoare interzice sau limitează aceste excluderi de răspundere, Sony exclude sau limitează răspunderea sa doar în măsura maximă permisă de legislaţia în vigoare. De exemplu, unele ţări interzic excluderea sau limitarea daunelor rezultate din neglijenţă, neglijenţă crasă, conduită greşită intenţionată, înşelătorie şi acţiuni similare. Răspunderea Sony în baza acestei garanţii nu va depăşi în niciun caz preţul plătit pentru produs, dar dacă legislaţia în vigoare permite doar limite mai mari de răspundere, limitele mai mari se vor aplica.
Drepturile dumneavoastră legale rezervate
Consumatorii au drepturi legale (statutare) în baza legilor naţionale în vigoare referitoare la vânzarea bunurilor de consum. Această garanţie nu afectează drepturile statutare pe care le puteţi avea şi nici acele drepturi ce nu pot fi excluse sau limitate, nici drepturile împotriva persoanei de la care aţi achiziţionat produsul. Puteţi revendica orice drepturi avute, la propria discreţie.
Sony B.V.,
Operând ca Sony Belgium, o filială a Sony B.V.
Sediul social: The Heights, Brooklands, Weybridge, Surrey, KT13 0XW, Marea Britanie
Număr de înregistrare: 71682147
BTW: BE0452161045
Adresa locală: Da Vincilaan 7 - D1, 1930 Zaventem, Belgium